בשביל להבטיח את שביעות רצונך המלאה אנו ממליצים בכל שינוי שיש כמו שינוי מספר הנוסעים, שינוי יעד האיסוף או ההגעה או שינוי במספר המזוודות המותרות לנוסע לעדכן אותנו במייל ישירות או דרך עמוד הצור קשר באתר.
שאלות מנוסעים ומטיילים
במידה ואינך מוצא את היעד בו אתה מעוניין שיתבצע האיסוף אתה מוזמן ליצור עמנו קשר דרך טופס יצירת הקשר ולציין את בקשותיך.
הזמנות מאושרות אוטומטית בדרך כלל עד 24 שעות לפני מועד האיסוף המבוקש. במידה ואתה רוצה להזמין בטווח של 24 שעות לפני מועד האיסוף המבוקש הדבר יכול לגרום למחיר שונה מהמחיר המצויין באתר ותעודכן על כך במייל לאחר שליחת טופס ההזמנה
דמי ביטול הינם לפי חוק הגנת הצרכן. במידה ועליך לבטל את ההזמנה יש לעדכן אותנו במייל.במידה והביטול יעשה בתוך 48 שעות מיום מועד מתן השירות יש להודיע על כך טלפונית במספר החרום שנמצא על שובר העברות.
המדיניות שלנו הינה להציג את המחיר הסופי באתר,אנו לא גובים שום תשלום מעבר לכך גם במקרים של פקקי תנועה או עיכובים שונים המאריכים את זמן הנסיעה.
הסר דאגה מלבך, הספקים עמם אנו עובדים מעודכנים לגבי לוח ההמראות ונחיתות ומעדכנים בהתאם לכך את שעת האיסוף על מנת לוודא שהנהג ימתין לך בזמן נחיתך.
ביצוע הזמנת העברות מתבצעת רק באינטרנט. בוחרים את היעד המבוקש, בוחרים את סוג העברה, בין שאטל ע עוד כמה אנשים לבין הסעה פרטית.
בוחרים את התאריך ושעת הנחיתה, או להסעה חזור את שעת האיסוף. נהג ימתין לכם עם שלט הנושא את שם המזמין. הזמנת העברות אל היעד בו אתה מעוניין ולמלא את פרטי ההזמנה , באופן מיידי ההזמנה מגיע אל צוות האתר שיאשר אותה ואז ישלח אליך מייל עם בקשת תשלום, לאחר ביצוע התשלום תקבל מייל עם שובר ההעברות ביעד המבוקש אותו יש להדפיס ולהביא לנהג אשר ימתין לך ביעדך.
בוודאי! אנא רשמו בטופס יצירת הקשר את פרטי הבקשה ונציגי האתר יצרו עמכם קשר על מנת לספק לכם הצעת מחיר.
כל נוסע רשאי להעלות על הרכב מזוודה אחת של עד 23 קילו. במידה ואתה חורג מכך יש לעדכן אותנו לפני מועד מתן השירות מכיוון שיתכן שסוג הרב יכול להשתנות בהתאם למספר ומשקל המזוודות.
המחיר אותו שילמת כולל הכל והשארת טיפ איננה חובה,במידה ואתה מרוצה מהשרות שניתן לך על ידי הנהג הדבר יתקבל בברכה.
במקרה ואתה מביא איתך ציוד חריג יש לציין זאת בעת שליחת טופס ההזמנה מכיוון שציוד חריג יכול לשנות את גודל הרכב לו תזדקק.
בהעברות פרטיות המחיר הינו תמיד לרכב,בהעברות בשטל יש לשים לב לרשום בכל יעד.
במידה ואינך מוצא את הנהג עליך לצלצל למספר החרום אשר רשום על שובר העברות אששר פעיל 7 ימים בשבוע 24 שעות ביממה ונעשה את המיטב על מנת לעזור לך.
במידה והזמנת העברות פרטיות הנהג יחכה לך מייד עם צאתך לאולם קבלת הפנים של הטיסות הנוחתות כאשר הוא אוחז שלט בידו ועליו שם הנוסע אותו מסרת בהזמנה. במידה והזמנת שרות שאטל עליך לגשת עם צאתך לאולם קבלת הפנים ושם לגשת לדלפק הINFORMATION שם יחכה נהגל השאטל.
בכל מקרה אשר הטיסה נחתה בזמן ונוצר עיקוב עקב איבוד המזוודות, התעכבות במכס, עיכוב על ידי משטרת הגבולות יש ליצור קשר טלפוני במספר החרום ולעדכן, במידה ובמשך יותר משעה לאחר שעת הנחיתה אין סימן לנוסע הנהג יעזוב את מקום המפגש.
ניתן לבצע הזמנה לאיסוף ע"י שאטל או הסעה פרטית רק בהזמנה של 3 ימים לפני,
לא ניתן לבצע הזמנה מהיום למחר, אנחנו מקבלים הרבה הזמנות מישראלים שנזכרו ברגע האחרון, זה לא עובד כך ולא ניתן להזמין הסעה בהתראה של 24 שעות.
יש לבצע הזמנה עד 72 שעות לפני איסוף.